Servis , Záruční i pozáruční servis zdravotnických přístrojů a jejich bezpečnostně technické kontroly (BTK).
Helpdesk: online pomoc
Nejrychlejší varianta servisu. Jde o online spojení s lékařem prostřednictvím aplikace TeamViewer. Tato varianta je vhodná pro řešení menších problémů týkajících se především softwaru přístroje. Technik se pomocí vzdálené plochy připojí k Vašemu počítači a provede pouze kroky nezbytně nutné k odstranění vzniklého problému.
Bezpečnostně technická kontrola (BTK)
Zákonně předepsaná kontrola zdravotnického přístroje dle zákona 375/2022 Sb. §45.
Periodicita BTK dle třídy přístroje
Bezpečnostně technická kontrola se provádí u prostředku s ohledem na jeho zatřídění do rizikové třídy v rozsahu a četnosti stanovené výrobcem. Nestanoví-li výrobce četnost bezpečnostně technické kontroly u prostředku, který je elektrickým zařízením, provádí se bezpečnostně technická kontrola minimálně každé 2 roky.
Riziková třída I - povinné BTK pouze v případě, že je zařízení přímo napojeno do zásuvky 230V.
Záruční a pozáruční servis
Odborný servis zdravotnických přístrojů týkající se zařízení či jeho softwaru.
Ukončení servisní podpory pro přístroje ZAN
Jedním z hlavních důvodů ukončení oficiální podpory je nekompatibilita přístroje ZAN s operačním systémem MS Windows 11. Tato nekompatibilita významně omezuje funkcionalitu a další uživatelské části přístroje.
Oficiální vyjádření:
Revize zdravotnických elektrických přístrojů a systémů
Provádění elektrických revizí zdravotnických přístrojů dle zákona č. 375/2022. Tuto činnost zajišťuje revizní technik na základě oprávnění Technické inspekce České republiky. Prohlídkou, měřením a přezkoušením celkového stavu ověřuje bezpečný a bezporuchový provoz elektrického zařízení.